Monday, February 2, 2009

smlm aku xleh tido.
mcm ade suatu tak kena.
hati x sedap.
mcm2 perkara otak ligat berfikir.
rupanya aku akan kehilangan seseorang.
pagi hari ni aku mendapat call dari kak long mengatakan 'ayah' sudah tiada.!
ayah adalah panggilan kepada jiranku yg aku rapat dr sejak kecil lg.
ayah telah menghembuskan nafas tengah hari tadi pada usia 69tahun.
alhamdulilah perginya dengan tenang.
alhamdulilah semua keinginannya mampu 'mak' menyediakan ..
sempat juga aku melawat ayah di hospital untuk memohon maaf sebelum pulang ke sini.
hari itu kami semua x dpt menahan sedih lalu bergelinang air mata yg di tahan selama ini..
tiada lagi usik mengusik ayah. tiada lagi karenah ayah yg mengelikan hati.
semoga kami semua tabah mengharungi dugaan ini.
yg pasti .. setiap makhluk yg hidup ini pasti akan kembali menghadapNYA yg mana kita tak tahu bila...
dalam sekelip mata aku telah kehilangan 2 org yg rapat dgn aku...
pakcik dan 'ayah'.
semoga roh mereka sentiasa ditempatkan di tempat org yg beriman..
al-Fatihah.

No comments: