Tuesday, February 3, 2009

kuliah

hari ini sudah mula kuliahku.
sepatutnya mula smlm xpi sebabkan sebab2 tertentu xdpt menghadirkan diri.
kelas hari ni kelas mandarin ku.
chinese for beginner.
aku sangat teruja.
amat comel dan lawak kelasnya dgn pensyarahku yg menarik.!
kami belajar satu persatu bunyi sebutan yg tak pernah aku tahu .
alahai. ada mereka2 yg tak gemar di dlm kelas tu.
tapi takpe la mereka tak menganggu aku buat masa ini.
berbalik kepada kelas tadi.
kami seperti kanak2 ribena mengikut sahaja kata2 'mummy'
menarik!.
permulaan kelas kami perlu memperkenalkan diri masing2 di hadapan.
wah.. sangat gementar sbb tak tau nak ckp apa..! hentam saja la labu!...
hari ini juga aku telah mula segala impian2 aku.!
penat + lemau
hari esok?? tunggu sahaja coretan akan datang .!
pasti hari esok lebih menarik dari sebelumnya.!!


1 comment:

zra TheRARA said...

blog bawu ek???
huhuhuhu!
post byk2 yer cik intan suraya oiii..
huhuhuhuh!
;D