Sunday, February 1, 2009

hari ini.

Hari ni aku sudah berada di tempat yg aku paling tak suka. !
aku jauh dr mereka yg aku sayang
pagi2 lg sudah menangis seperti keanakkan tidak mahu pulang!.
mujur la result kali ni ok. so xde la menangis darah lagi.
adoh. seperti biasa new sem new hope new CGPA again .!
aku nekad mahu menurunkan beratku ini dah memecahkan lemak2 yg degil ni mulai skarang!.
aku mahu mematangkan diriku pemikiranku dlm menempuh alam fana ini.
aku mahu merawat diriku agar menjadi lebih sempurna bila berhadapan dgn cermin.
aku mahu kelihatan sehat dan sentiasa bermaya dlm hidup ini.
aku mahu menghilangkan sifat malas dlm diriku.
aku mahu memperbaiki diriku ni agar org ramai tahu menghormati aku.!
aku mahu sentiasa beriadah merehatkan minda ini.
aku mahu memulakan aktiviti yg sihat setiap masa.
aku mahu makan makanan yg sehat sahaja.!
sekali sekala makan fast food xpe kan.! :P
aku mahu sentiasa bersemangat.
tido yg cukup dan rehat yg cukup
akan aku buat satu jadual harian untuk aku seperti alam persekolahan dulu agar aku lebih teratur.
aku mahu berkawan dgn mereka yg betul2 ikhlas sahaja
aku mahu negatif menjadi positif lepas ini.
insyallah!
amin!

No comments: