Wednesday, February 4, 2009

dia.

susah nak bahagia hati orang .
sedangkang orang x bahagiakan hati kita.
aku rasa mcm nak pergi jauh je dari dia...
apa la aku buat sampai bersikap begitu..
rasa nak pergi jauh maju hadapan..
jauh dari rasa sepi....!
aku benci bila kena jaga perasaan org.
org tak jaga perasaan aku.
aku marah dgn diri aku.!
aku benci diri aku bila jadi mcm ni!
aku benci kata2 diucapkan.!
aku benci bila diri aku berdendam!.
sesungguhnya aku tak nak ade perasaan syak kepada org lain!.
xpi kata2 nya betul2 tajam dan pedih!.
sampai bila harus aku mcm ni?.
aku benci.!
aku menyampah!.
aku bosan!.
aku nak lari.!
jauh dari dia.! jauh dr semua!. jauh dr segalanya.
aku mahu bahagia.
bodoh!
cinta tu buta? cinta tu bodoh pada aku bila jadi mcm ni!.
menda paling bodoh!.
huh.

No comments: