Thursday, January 8, 2009

err. xleh tido. plan nak bgn pg . dah pesan kt jiran bilikku kejutkan daku kalo
tertido sampai xhengat dunia.!
nak study nk gi jumpa lecturer !.
adey!.
harap2 bangun!.
aku nantok xpi xleh tido.!
otak ligat memikirkan sesuatu kepastian.
tgk kalendar tgk tarikh *pikir*
*senyum* *berangan*
blah !
babe, manusia tak lari dari sifat kebudak-budakkan sbb tu mereka sering melakukan
K.E.S.I.L.A.P.A.N
betul?
=p
so terima seadanya mereka di sekeliling kita. !
dengan harapan mereka berubah dan sentiasa berada di sisi kita :)
tak kira la kawan ke atau kekasih !.
auw !. dah pkl 3 ni masih belum terasa nak tido..
masih mahu merepek.!
xpi mata sudah berat. fobia la!
fobia dgn kejadian yg amat buduh di kediaman ku pg xdi.
amat fobia !
wey ! aku kan cepat takut dgn sesuatu keadaan.! walaupun xde kene mengena dgn aku sikit pun!
gelabah tikus betul !
ade ke mahu mencuri rumah org xpi menyusahkan org? dengan x berbaju isk!
ade rm1 je dlm dompet?? berlakon je lebey lu mat.
rasa nak baling je sampah dr atas rumah aku!.
busuk punya orang! choy!. ngok! sengal! bebal! monyet!
sampai aku xleh tido la dibuat nye! ya ampun!

yey! esok sudah blik kl!.
xsabaq. !
hati2 pulang ke kampung masing2 ye!.
ingatlah org tersayang!
hargailah nyawa org lain kalo xmahu menghargai nyawa anda sendiri .
peace no war !



1 comment:

N said...

"babe, manusia tak lari dari sifat kebudak-budakkan sbb tu mereka sering melakukan K.E.S.I.L.A.P.A.N"

betul!

okay. layout baru sgt sgt sgt cun.
sebab dia colour putih.
wee.
suka sgttt.


btw, goodluck exam esok!
do your best okay!