Wednesday, January 7, 2009

Menghitung hari

1,2,3 dan 4 hari yey!!!!!!!!!!..
exam aku bakal habis ..
last exam aku 'family law' paper. !
dan lepas tu aku direct pulang ke rumahku....
wah.. cuti 3minggu pasti menjanjikan yang terbaik ..
insyallah..!
plaN? byk plan xpi antara jadi ke xjd jer la..
biasa la merancang tu kerja manusia..!
yang menentukan adalah Dia.
aku rindu nk menghabiskan masa di rumah.
tido+makan+lepak+tido+makan+lepak
hihihihihi =p
btw .. nape aku del sme post b4?
ahaa. tahun baru sme kene baru laaa kan..
xde laaa. aku delete sbb aku rasa nak delete jer... xde menda penting kt situ..so aku delete..
boley x?
so mcm tu asal taun baru je aku delete je la sme.!
hihihihi =p
ape la aku merepek ni...
tahun baru ni aku ade byk perjanjian.. ewah! mcm perjanjian persekutuan plak!.
ade byk benda harus aku lakukan..tapi bukan untuk ORANG LAIN tapi untuk AKU dan hanya DIRIKU.
sbb kalo ikut org mati la kita kan. so biarlah bawa haluan sendiri :(
keputusan kene tetap. supaya dapat merancang yg akan datang. betul?
so kepada mereka yang akan bercuti final sem.
semoga bercuti...! happy holidays..!
:)
enjoy !

2 comments:

Anonymous said...

hepi holiday!

BuLan said...

selamat! :)