Saturday, February 7, 2009

R o R o


WOW! .
smlm dia sudah buat satu pengakuan yang aku sendiri takut nak dengar.
"i like u. i like u than her. yes! i like u.!"
terpaku!.
setelah sekian lama... hampir 10bulan baru cakap ?????
buat aku sakit jantung dada je pagi2 buta..!.

katanya.. " i read all da status u post in ur facebook and i know all is about me"
damn!.
aku malu!.
mesti percaya atau jangan percaya atau berhati2???
kata2 maaf smlm sangat mengharukan aku.
aku tak marah kamu la. aku tunggu kamu . tapi kamu tiada sebelum ni.!
tapi aku mahu tgk sejauh mana kata2 kamu smlm kepada aku okey.
masih seperti dulu atau sudah berubah spt kamu janji.
dont be sweet talker roro!
kejadian pagi2 buta tu seperti
bagai menunggu kucing bertanduk dan tiba2 bertanduk!.
aduhai!. kan bagus kalau aku tahu apa yg kamu fikirkan .!
senang buat keputusan!
tapi segala isu smlm membuatkan aku lebih berhati2 dgn kamu!.
was2 itu mesti ada.!
hope semua confession tu benar belaka!.

p/s: please tukar toti itu. sebab kamu bukan toti. kamu roro saya!


1 comment:

mune said...

oit. hati manyak senang ke dodol ? he he he.......
i think.. HATI HATI is good :D