Wednesday, February 11, 2009

memalukan !


hello. !
hari ni aku pergi klinik KERAJAAN !.
malas mahu membazirkan duit mahal untuk swasta so aku pergi sana.
nak jadikan bukan la pasal isu swasta atau kerajaan.!
tapi isu doktor nya!
ya ampun!.
hello!. aku sakit sebab tu aku pergi klinik .
xkan aku nak berlakon sakit nak pergi klinik.
aku bukan pelakon malaysia yg handal2 tu!.....
untuk pengetahuan .. aku bagi tahu aku dah sebulan selsema n batuk .
tak mahu juga sembuh.
tak perlu la wahai doktor ko nak buat2 terkejut..!
buat2 tak percaya.
what da hell????????
xguna ko belajar tinggi kalo nak berlakon terkejut2 ni kalo x percaya yg pesakit ko tu sakit.!
mentality anda x setaraf dgn kedudukan anda skang.
atau mentality anda sudah dipengaruhi dgn persekitaran kamu tinggal
seperti yg aku tahu di sini mmg byk org mentalitynya rendah!.
hurm. kenapa perlu buat muka x percaya?
kenapa perlu melompat2 saat buat pemeriksaan dkt ku?
kenapa perlu terkejut besar ?
hendak ke aku buang cecair di hidungkan sbg bukti?
kenapa tak ditanya bukti itu??
lupa pula aku mahu mengeluarkannya sbg bukti.!
:P
kenape sangat meluat tatkala melihat gelagat kamu wahai doktor.!
huh!.
sangat menjengkelkan mata aku melihat telatah kau!.
btw terima kasih atas ubt yg ko beri ni.!
walaupun bukan dr harta anda.!
busuk punya org !.
hm inilah bezanya antara hospital yg di bayar rm1 dgn rm30 untuk demam sahaja
:)


No comments: